ODABERITE
LEXUS NX U DRUŠTVU ZVIJEZDA NA

DODJELI NAGRADA VEČERNJAKOVA RUŽA

Novi Lexus NX bio je službeno vozilo 28. Večernjakove ruže – godišnje nagrade za najbolje hrvatske TV i radijske osobe, glumce i pjevače.

Dodjela nagrada održana je u zagrebačkom Hrvatskom narodnom kazalištu ispred kojeg su bili izloženi Lexus NX 350h hibrid s automatskim punjenjem te Lexus NX 450h+ plug-in hibrid. Potpuno novi premium SUV plijenio je poglede uzvanika i prolaznika tijekom svečanosti, a njegove glavne značajke – upadljiva elegancija, napredna tehnologija i vrhunske performanse – izvrsno su se uklopile u večer koja je okupila najpoznatija lica malih i velikih ekrana.

Nova generacija ovog luksuznog SUV vozila predstavlja novo poglavlje u razvoju marke Lexus. Jasno pokazuje nove smjerove u dizajnu vanjštine i putničkog prostora, nove pogonske sklopove, a po prvi put i plug-in hibridni električni Lexus model. Lexus NX donosi nove povezane i zaštitne tehnologije te predstavlja značajan korak prema naprijed u pogledu dinamičkih performansi koje jamče bolje i sveobuhvatnije mogućnosti povezivanja između vozača i stroja.

Impresivan novi Lexus NX , najnoviji je model u Lexusovoj ponudi na hrvatskom tržištu, te na prvi pogled plijeni pozornost svojim atraktivnim linijama. Njegova snaga i agilnost proizlaze iz izvanrednih performansi električnog pogona u potpuno novom NX 350h hibridu s automatskim punjenjem i NX 450h+ plug-in hibridu. Novi NX predstavlja izuzetan novitet među luksuznim SUV-ovima srednje klase. U unutrašnjosti, vještina Takumi majstora te vrhunska multimedija razmazit će i one najzahtjevnije, dok je napredni Lexus Safety System+ tu da pruži sigurnost i zaštitu u zahtjevnim situacijama. 

NX 450h+, Lexusov prvi Plug-in Hybrid model i vršni model u ponudi, s 309 KS, emisijom CO2 u mješovitoj vožnji između 20 i 26 g/km*, te dosegom na električni pogon između 69 i 76 km u mješovitoj vožnji - što raste na 89 do 98 km u gradskoj vožnji

NX 350h s četvrtom generacijom Lexusovog hibridnog sustava s 244 KS, što predstavlja povećanje snage od 24%, uz smanjenje emisije CO2 za 20% u odnosu na prethodni sustav.